MENU

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με την πιστοποίηση ανελκυστήρα, ανυψωτικού μηχανήματος, κυλιόμενης κλίμακας κ.λπ.

Έχει πιστοποιητικό ο ανελκυστήρας, το ανυψωτικό μηχάνημα ή η κυλιόμενη κλίμακα;

● Όλοι οι ανελκυστήρες όφειλαν να είχαν πιστοποιηθεί το αργότερο μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2012.
● Τα ανυψωτικά μηχανήματα οφείλουν να περάσουν από έλεγχο το αργότερο 24 μήνες (ανάλογα με την κατηγόρια τους) από την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας τους.
● Όλες οι κυλιόμενες κλίμακες όφειλαν να είχαν πιστοποιηθεί μέχρι 3 Απριλίου 2014.
● Ο ιδιοκτήτης/ διαχειριστής οφείλει να έχει στο αρχείο του το πιστοποιητικό και την απόφαση καταχώρησης από την αρμόδια υπηρεσία.

Πότε λήγει το πιστοποιητικό;

Η διάρκεια ισχύος του πιστοποιητικού ορίζεται:
1) Στα 6 έτη για ανελκυστήρες με έως 6 στάσεις σε κτήρια κατοικιών.
2) Στα 5 έτη για ανελκυστήρες με πάνω από 6 στάσεις σε κτήρια κατοικιών.
3) Στα 4 έτη για ανελκυστήρες με έως 6 στάσεις σε κτήρια επαγγελματικής χρήσης.
4) Στα 3 έτη για ανελκυστήρες με πάνω από 6 στάσεις σε κτήρια επαγγελματικής χρήσης καθώς και σε ξενοδοχεία με λιγότερες από 200 κλίνες.
5) Στο 1 έτος για ανελκυστήρες σε δημόσια κτήρια, νοσοκομεία, πάρκινγκ, ξενοδοχεία με περισσότερες από 220 κλίνες και χώρους προσπέλασης από ευρύ κοινό.
6) Από 12 έως 60 μήνες στα ανυψωτικά μηχανήματα, ανάλογα με την κατηγορία που υπάγονται.
7) Στο 1 έτος για κυλιόμενες κλίμακες και κυλιόμενους διαδρόμους.

Ποιος κάνει την πιστοποίηση;

Ανεξάρτητος ιδιωτικός φορέας πιστοποιήσεων (διαπιστευμένος από το υπουργείο Ανάπτυξης που απαγορεύεται να εμπλέκεται στην εγκατάσταση, συντήρηση ή επισκευή ανελκυστήρων, ανυψωτικών μηχανημάτων ή κυλιόμενων κλιμάκων κ.λπ.) παρουσία της εταιρείας που έχει εγκαταστήσει ή παρέχει τεχνική υποστήριξη στο εν λόγω μέσο κάθετης ή οριζόντιας μεταφοράς.

Είναι απαραίτητη η πιστοποίηση;

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία προβλέπονται κυρώσεις στον ιδιοκτήτη/ διαχειριστή του ανελκυστήρα, του ανυψωτικού μηχανήματος ή της κυλιόμενης κλίμακας κ.λπ. χωρίς πιστοποιητικό ή με πιστοποιητικό που δεν ανανεώθηκε εγκαίρως.

Είναι πολύπλοκη διαδικασία;

Αναλαμβάνουμε πλήρως όλη τη διαδικασία και τη γραφειοκρατία (σύνταξη τεχνικού φακέλου και την καταχώρηση του πιστοποιητικού και των υπόλοιπων αναγκαίων εγγράφων στην αρμόδια νομαρχία ή δήμο) προκειμένου να χρησιμοποιείτε τον ανελκυστήρα σας ήρεμοι και ασφαλείς. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας εξυπηρετήσει, καλύπτοντας κάθε απαίτηση.

Τι περιλαμβάνει μια τυπική διαδικασία περιοδικού ελέγχου;

1) Ο ιδιοκτήτης/ διαχειριστής του κτηρίου μας αναθέτει την επιθεώρηση του ανελκυστήρα.
2) Καταγράφουμε και γνωστοποιούμε με επίσημο έγγραφο στον ιδιοκτήτη/ διαχειριστή του κτηρίου τις τυχόν ελλείψεις και τις μη συμμορφώσεις του επιθεωρούμενου ανελκυστήρα σε σχέση με την προδιαγραφή κατασκευής του σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας.
3) Ο ιδιοκτήτης/ διαχειριστής του κτηρίου μας αναθέτει την αποκατάσταση των μη συμμορφώσεων του ανελκυστήρα, σε περίπτωση που καταγραφούν.
4) Μετά το πέρας της αποκατάστασης των όποιων ελλείψεων, ο ιδιοκτήτης/ διαχειριστής του κτηρίου ενημερώνεται με επίσημο έγγραφο για την ημερομηνία και την ώρα του ελέγχου της επιθεώρησης του ανελκυστήρα.
5) Ο φορέας πιστοποίησης προχωρά στην έκδοση του πιστοποιητικού.

Πόσος χρόνος απαιτείται για την πιστοποίηση;

Ο χρόνος πιστοποίησης είναι μικρός και η διαδικασία ελέγχου πραγματοποιείται κατόπιν ραντεβού προκειμένου να εξυπηρετεί και το δικό σας χρονοδιάγραμμα.

Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για να λάβεις την προσφορά μας!

    Προσωπικά Στοιχεία

    Συνημμένο


    Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter σχετικά με νέα προϊόντα / υπηρεσίες & εκδηλώσεις της εταιρείας